خدمات لوله بازکنی

لوله بازکنی ارزان

خدمات لوله بازکنی

لوله بازکنی ارزان

تعمیر شیرآلات

تعمیر شیرآلات خانه یکی از مواردی است که نباید پشت گوش انداخت. چون هم باعث هدر رفتن اب میشود. که اصراف نیز هست. و از طرف دیگر هزینه های خیلی زیادی به قبض اب شما اضافه میگردد.

در این مطلب در مورد موضوعات زیر صحبت کرده ایم:

·       تعمیر شیرآلات صنعتی

·       تعمیر شیرآلات اهرمی

·       تعمیر شیر آب

·       تعمیر شیر دوش قدیمی

·       علت سفت شدن شیر اهرمی

·       تعمیر شیردوش اهرمی

·       تعمیرکار شیرآلات

·       تعمیر شیرآلات kwc

 

عوامل موثر بر قیمت نصب و تعمیر شیرآلات

قیمت نصب و تعویض شیرآلات به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین شان وجود زیرساخت های لازم برای نصب است. گاهی نصب شیرآلات مستلزم وجود لوله کشی متفاوت با نوع موجود یا سیستم برگشت و فاضلاب دیگری است.

 

سرویس بهداشتی یا آشپزخانه

تفاوت انواع شیرهای آب و کارکردشان تاثیر مستقیم بر میزان کار مورد نیاز برای نصب دارد و در نتیجه هزینه نصب شیرآلات هم با آن تغییرمی کند. حتما در هنگام خرید نوع شیرآلاتی که می خواهید در آشپزخانه خانگی یا صنعتی بر روی سینک ظرفشویی نصب کنید در مورد مقدمات لازم برای نصب آن با فروشنده مشورت کنید.

 

برخی از سفارش های نصب شیرآلات در ادامه ی تغییرات بزرگ در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی انجام می شوند. مثلا با طراحی و نصب کابینت های جدید یا نصب کاشی و سرامیک آشپزخانه، شیرآلات هم خریداری شده و نصب می شوند.

 

تعداد شیرآلات

برخی سفارش ها شامل نصب تمام شیرآلات یک خانه می شوند. برخی از متخصصین خرید شیرآلات قدیمی را انجام می دهند که در آن صورت ارزش شیرآلات قدیمی از هزینه کار کسرمی گردد.

 

این خدمت توسط متخصصین تاسیسات ساختمان ارائه می شود.

تعمیر شیر آلات

 

1- تعمیر شیرآلات و علم دوش

2- تعمیر شیرآلات اهرمی

امروزه استفاده از شیرآلات اهرمی بسیار امر رایجی است و البته نیاز به تعمیر شیرآلات اهرمی نیز بیشتر مشاهده می گردد. هنگام خرابی شیرالات اهرمی باید کاتریج یا مغزی شیرآلات اهرمی را تعویض شود.

 

 

 

1- تعمیر شیرآلات و علم دوش

برای اینکه بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید بهترین و به صرفه ترین راه تعمیر شیر آلات است. زیرا که خرید مجدد شیر آلات می تواند برای شما گران تمام شود. با توجه به جنس شیر و تکنولوژی به کار رفته در آن قیمت های متفاوتی برای شیرآلات در بازار موجود می باشد. این موضوع در خصوص علم دوش نیز صادق است. یعنی این ابزار اگر با کیفیت انتخاب شده باشند به سختی دچار خرابی می گردند و فقط در صورتی که خرابی جدی داشته باشند نیاز دارید تا نسبت به تعویض شیرآلات اقدام کنید.

 

 

 

تعمیر شیرآلات اهرمی, تعمیر شیرآلات منزل

 

2- تعمیر شیرآلات اهرمی

تعمیر شیرهای اهرمی نسبت به انواع دیگر مشکل تر است و نیاز است تا فرد متخصص بازدید لازم را به عمل آورده و نسبت به تعمیر مغزی و کاتریج اقدام نماید

 

آیا می دانید آبی که از یک شیر خراب چکه می کند در هر ماه بیش از 200 گالن آب را به هدر می دهد؟ اگر در زمینه شیرآلات خانه دچار مشکل شده اید با ما تماس بگیرید. ما می توانیم شیرآلات شما تعمیر کرده و از هدر رفتن آب و هم چنین قبض بالای مربوط به مصرف آب جلوگیری کنیم.

احتمالاً برای شما پیش آمده که صدای چکه کردن شیر آب خانه، آرامشتان را بر هم بزند یا متوجه نشت آب از کنار شیر ظرف‌شویی شوید. چطور می‌شود این اشکالات را خودمان در خانه رفع کنیم؟ چطور شیر آب را تعمیر کنیم؟ تعمیر شیر آب کار ساده‌ای است. با ما همراه باشید تا به راحتی جلوی چکه کردن شیر آب را بگیرید.

 

 

 

یک راه ساده، تعمیر شیر آب توسط خودمان

شیرآلات دستشویی یا ظرف‌شویی ازجمله وسایلی هستند که روزانه برای مصارف مختلفی ازجمله ظرف شستن، حمام کردن، استفاده از سرویس بهداشتی، شستن دست‌ها و … بارها از آن‌ها استفاده می‌کنیم. به‌مرور زمان این شیرها مستهلک‌ شده و شروع به چکه کردن و نشت کردن می‌کنند؛ که طبیعتاً باید به فکر تعمیر آن‌ها باشیم. به‌طور کلی تعمیرات شیر آب، کار سختی نیست و با رعایت چند نکته و انجام چند مرحله به‌سادگی انجام می‌شود. در این مقاله قصد داریم به چگونگی تعمیرات انواع شیر آب بپردازیم. شاید پس از خواندن این مقاله متوجه شوید که برای تعمیر شیر آب خانه، خیلی هم نیازی به یک تعمیرکار متخصص نیست!

 

 

 

تعمیرات شیر آب

شیرهای آب قدیمی دارای دو شیر آب گرم و سرد بوده و شیرهای امروزی معمولاً تنها دارای یک اهرم است. بنابراین تعمیرات این شیرآلات با یکدیگر مقداری تفاوت دارد. تعمیرات شیر آب به‌طور کلی چند راه ساده دارند که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

 

 

تعمیر شیرآلات پیچی

شیرآلات پیچی دارای دو شیر هستند که در صورت خرابی احتمالاً واشر شیرآلات یا مغزی آن‌ها دچار خرابی شده است. در این قسمت به آموزش تعمیر شیرآلات پیچی می‌پردازیم.

 

قبل از انجام هرگونه تعمیرات، اعم از تعویض مغزی یا تعویض واشر، ابتدا شیرفلکه آب را ببندید. شیر اصلی معمولاً در زیر یا پشت سینک یا روشویی قرار دارد. برای تعمیر شیرآلات شیلنگ دستشویی یا شیرآلات حمام، باید شیرفلکه اصلی آب را که معمولاً در بیرون از خانه قرار دارد، ببندید.

با یک پیچ‌گوشتی دو سو، درپوش شیر را باز می‌کنیم. در برخی از شیرها، این درپوش‌ها پِرِسی بوده و در بعضی پیچی هستند.

با استفاده از پیچ‌گوشتی، پیچ داخل شیر را باز کرده و شیر را بیرون می‌آوریم. در صورت سفت بودن شیر، ‌می‌توان چند ضربه آرام به پشت آن وارد کرد.

در مرحله بعدی، با یک آچار مناسب، مغزی شیر را باز می‌کنیم و از جای خود بیرون می‌آوریم.

واشر شیر را با استفاده از یک پیچ‌گوشتی بیرون می‌آوریم. در این مرحله باید کف شیر را بررسی کرده تا ترک نداشته باشد. در صورت ترک داشتن یا شکستگی کف شیر، باید از تعمیرکار متخصص کمک گرفت تا وی مشکل آن را برطرف کرده یا اقدام به تعویض کلی شیر کند.

به‌طور معمول چکه کردن آب مربوط به واشرهای مغزی شیر آب است. یک واشر نو که از قبل خریداری شده را جایگزین واشر قبلی می‌کنیم و آن را به مغزی می‌بندیم.

اگر مغزی شیر نیز دچار مشکل است، می‌توان یک مغزی جدید را جایگزین قبلی کرد. بعد از اتمام این مراحل مغزی را در سر جای خود قرار داده و آن را با آچار سفت می‌کنیم.

سپس دستگیره شیر را بر روی آن قرار داده و پیچ را محکم می‌کنیم.

در آخر، درپوش را دوباره سر جای خود محکم می‌کنیم.

 

 

به همین سادگی! حال شما شیر آب خود را تعمیر کرده‌اید. حالا شیر فلکه را باز کرده و از چکه نکردن و عدم نشت آب مطمئن شوید.

 

 

 

تعمیر شیر آب

 

تعمیر شیرآلات اهرمی

امروزه استفاده از شیرآلات اهرمی به دلیل باز و بسته شدن ساده، رواج داشته و رو به افزایش است. این نوع شیرها از یک کارتریج استفاده می‌کنند که برای تعمیر شیر باید آن را تعویض کرد.. اما تعمیرات این نوع از شیر نیز بسیار ساده بوده و به‌راحتی امکان‌پذیر است. در این بخش، قصد داریم به چگونگی تعمیر شیرآلات اهرمی بپردازیم.

 

در اکثر شیرهای اهرمی، یک پولک پلاستیکی وجود دارد که نمایانگر جهت آب سرد و گرم است. ابتدا باید این پولک پلاستیکی را با یک پیچ‌گوشتی یا یک شیء نوک‌تیز از جای خود بیرون آورد.

در داخل شیر و پشت یا زیر این پولک، یک پیچ دو سو یا آلنی وجود داشته که باید آن را باز کرد. سپس سرِ شیر را به بالا کشیده تا از محل قرارگیری خود خارج شود.

در ادامه روند تعمیرات شیر آب اهرمی، پولکی دایره‌ای شکل که دور شیر قرار گرفته (مشخص در تصویر بالا) را با پیچاندن از جای خود بیرون می‌آوریم.

در مرحله بعدی کارتریج خراب را از شیر بیرون می‌آوریم. حال اگر به کف شیر نگاه کنیم دو شیار را خواهیم دید. دو برآمدگی نیز در انتهای کارتریج وجود دارد که می‌بایست دقیقاً روی این شیارها قرار گیرد.

شیارهای موجود در کف شیر

کارتریج نو و برآمدگی‌های موجود در انتهای آن

کارتریج جدید را همان‌طور که اشاره شد بر روی قسمت مخصوص قرار داده، سپس حلقه یا پولکی دور شیر را می‌بندیم. باید توجه داشت که کارتریج در جای خود نچرخد، چرا که شیر دوباره نشت می‌کند. بعد از آن نیز دستگیره را در سر جای خود گذاشته و پیچ را محکم می‌کنیم. در آخر نیز نشانگر جهت آب سرد و گرم را در جای خود قرار می‌دهیم.

 

 

در این قسمت نیز به چگونگی تعمیر شیر آب اهرمی پرداختیم. حالا به نظر شما این امر راحت است یا نیاز به یک تعمیرکار متخصص خواهد بود؟

 تخلیه چاه

 

 

 

 

تعمیر شیر آب

امروزه به دلیل بروز بحران کم‌آبی در سراسر جهان، به‌ویژه کشور ایران، صرفه‌جویی در مصرف آب و جلوگیری از هدر رفتن آن اهمیت بسیاری دارد. حال اگر شیر آب خانه شروع به چکه کردن کند و تعمیرکار نیز در دسترس نبوده یا به این زودی تعمیرات شیر آب خانه شما را انجام ندهد، چه اتفاقی می‌افتد؟ بدیهی است که مقادیر زیادی از آب مصرفی و آشامیدنی هدر می‌رود. پس تعمیر شیر آب خانه در اسرع وقت می‌تواند از اتلاف مقادیر بسیار زیادی آب جلوگیری کند. بنابراین امیدواریم خواندن این مقاله، شما را در تعمیر شیر‌آلات خانه‌تان یاری رساند.

 

 

تعمیر شیرآلات

شیرآلات قهرمان

شیرآلات راسان

شیرآلات

شیرآلات kwc

شیرآلات شایان

کاتالوگ شیرآلات قهرمان

شیر اهرمی

شیرآلات شیبه

کارتریج شیر اهرمی

تعمیر شیر اهرمی

شیر قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

سایت شیرآلات قهرمان

نحوه نصب شیر اهرمی

تعمیر شیر آب اهرمی

شیرالات kwc

تعمیر شیر چشمی

شیرالات

شیر ظرفشویی قهرمان

شیرآلات

قیمت شیرآلات

بهترین مارک شیرآلات ایرانی

نمایندگی شیرآلات قهرمان

انواع شیرآلات

قیمت شیرآلات قهرمان

شیر الات قهرمان

قهرمان شیرآلات

شیرالات قهرمان

شیر ظرفشویی kwc

شیرآلات صنعتی

شیر آشپزخانه

شیر آب اهرمی

تعمیرات شیرآلات قهرمان

شیرآلات اهرمی

انواع شیرآلات بهداشتی

شرکت شیرآلات قهرمان

شیرآلات بهداشتی راسان

قیمت شیرآلات ساختمانی

انواع شیرآلات آشپزخانه

شیر آلات kwc

شیرآلات ساختمانی

تعویض کارتریج شیر اهرمی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.